Головна » Конспекти » 1 Клас » Комп’ютерна азбука

По всьому світі друзі

Урок № 31

Тема: По всьому світі друзі

Мета уроку:

 • ознайомити учнів зі світом як спільним домом всіх живих істот на Землі, з різними народами, що становлять людство;

 • закріпити початкові навички використання різних елементів взаємодії з комп’ютером - пунктів меню, що випадають, гіперпосилань; призначення різних елементів робочого вікна програми;

 • розвивати елементи логічного та просторового мислення; продовжити формування уявлень про єдність всього живого на планеті, всіх людей світу.

Обладнання: підручник, електронна складова курсу.

Хід уроку

І.Організаційний момент. Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі.

 Ц, Повторення домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.

1, Бесіда.

• Про що ми говорили на минулому уроці? (Про час). Все в житті відбувається за певним часом.

« О котрій годині розпочинаються заняття у школі? Скільки часу триває урок? А перерва?

• Що відбувається, коли заходить сонце?

» Як люди визначають час? (за годинниками)

• Які бувають годинники?

2. Логічні вправи.

1. Намалюй малюнок, який повинен бути в пустій

клітинці.

 Назви загальні ознаки, які мають предмети, зображені на малюнку.

III. Вивчення нового матеріалу.

1.Бесіда.

Наш улюбленець комп’ютер допоміг нам здійснити фантастичну подорож у космос і на континенти, у світ птахів і цірство звірів, дізнатися про природу та світ людей, в якому ми живемо.

• За допомогою якого зв’язку ми можемо спілкуватися зі своїми друзями у різних куточках планети? (Інтернет).

Через океани та континенти летить золоте павутиння мережі Інтернет, слова вітання та побажання.

2.Роботазпідручником.

За допомогою Інтернету Елзік познайомився з дітьми на різних континентах. Як звати цих дітей?

3. Фізкультхвилинка.

Нахилились уперед, нахилилися назад,

І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло.

1,2,3,4- набираємося сили.

Нахились, повернись,

Товаришеві посміхнись.

IV. Робота з програмою.

- Дізнатися, які народи населяють різні континенти, нам допоможе комп’ютер.

4. Опис програми.

Все поле екрана - робоче вікно програми, що складається з основних елементів, характерних для більшості програм:

• Назва файла, неактивні кнопки "Згорнути", "Відновити", активні кнопки "Закрити" та "Всі уроки";

Головне меню програми з пунктами "Файл", "Хто?", "Де?", "Допомога". Пункт меню "Файл" неактивний. Пункт меню "Хто?" має меню, що випадає, з підпунктами: "Європа". "Азія", "Африка", "Північна Америка", "Південна Америка", "Австралія", "Антарктида", "Весь світ". Пункт меню "Де?" має меню, що випадає, з підпунктами: "Люди", "Тварини". "Рослини". Натискання на назву пункту меню "Допомога" приводить до появи невеличкого вікна з поясненнями щодо роботи з програмою та кнопкою [Закрити], натискання на яку закриває вікно допомоги.

•Робоча частина вікна програми з картою Землі.

•Рядок стану (внизу, під робочою частиною вікна), в якому відображаються назви активних континентів та обраних істот.

На уроці учні працюють з головним меню, робочою частиною вікна, звертають увагу на рядок стану. Послідовність роботи з програмою така: програма пропонує учневі знайти послідовно, один за одним 9 об'єктів (по три рослини, тварини та народи), першим — відразу по відкритті робочого вікна програми - з'являється зображення південноамериканської рослини "Вікторія Амазонська". Якщо обрати тепер пункт мешо "Хто?", а в ньому підпункт "Рослини", можна побачити на карті світу всі рослини, про які йдеться у програмі. Після того, як знайдено континент, на якому росте потрібна рослина, слід обрати пункт меню "Де?”, а в ньому підпункт (у цьому випадку підпункт "Південна Америка"). На обраному континенті (його збільшене зображення з'явиться на екрані) потрібно буде показати рослини (обрати пункт меню "Хто?", а в ньому "Рослини"), і зображення рослин, що ростуть у Південній Америці, з'явиться на карті. Якщо тепер знайти Вікторію Амазонську (при підведенні до зображень курсора миші можна побачити підказки з назвами об'єктів) і натиснути на її зображенні лівою кнопкою миші, то правильна відповідь на завдання буде досягнута (побачимо діалогове вікно з усміхненим Елзіком, словом "Молодець!" та кнопкою "ОІ<", натискання на яку розпочинає наступну частину роботи, виводить наступне завдання. Після закінчення роботи (знайдено всі дев'ять об'єктів) натискання на "ОК" в діалоговому вікні з Елзіком повертає до карти світу, на якій за допомогою пунктів меню можна розглядати інші рослини, тварин або народи за вже відпрацьованою схемою Вихід з уроку за допомогою кнопки "Всі уроки" в правому верхньому куті робочого вікна програми або за допомогою кнопки "Закрити".

2. Релаксація.

3. Робота з програмою (за бажанням дітей).

 V.Підсумки уроку.

• Представників яких народів зображено в підручнику?

VI.Домашнє завдання.

Подумати, якого листа написав би ти у відповідь на лист Елзіка. Про що розповів би йому?

Категорія: Комп’ютерна азбука | Додав: SYLER (01.01.2014)
Переглядів: 891 | Рейтинг: 0.0/0

Можливо, вам будуть цікаві ці конспекти

Зима щедра святами. Старий рік минає, новий наступає
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом
Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». В. Скуратівський «Калина». А. Листо...
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка
Згинання та складання паперу. Виготовлення іграшки складанням. Декоративна кв...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]