Головна » Конспекти » 4 Клас » Інформатика (Сходинки до інформатики)

Блок — схема

Тема: Блок — схема

Мета уроку:

  • познайомити учнів з представленням алгоритмів у вигляді блок-схем;
  • розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять.

Обладнання: програма "Кенгуру".

Хід уроку

І.       Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

Гра "Виконай дії" (дивись урок 8).

А тепер викликаємо двох учнів. Один дає команди роботу, а інший, "робот", їх виконує. Попередньо слід обговорити всі команди, які розуміє робот. Якщо це команда "поворот", то на скільки градусів і через яке плече. При цьому зверніть увагу на набір команд. Він повинен бути збалансований: якщо була команда "візьми ганчірку", то повинна бути й команда "поклади ганчірку". Робот розуміє команди буквально. Якщо команда подана невірно, то робот не повинен її виконувати. Учителю слід умішуватися лише тоді, коли робот не розуміє команди.

II.      Перевірка домашнього завдання.

Грам; чай.

III.  Актуалізація опорних знань.

  • Що називається алгоритмом?
  • Що називається командою?
  • Як можна представити алгоритм? (В словесній формі за допомогою спонукальних речень).
  • Хто може бути виконавцем алгоритму?

IV.     Вивчення нового матеріалу.

1.     Бесіда.

- На минулих уроках ми з вами навчились давати словесний опис алгоритмів. Але існує й інша форма запису алгоритму - блок-схема. Блок-схема - це графічне зображення алгоритму за допомогою геометричних фігур:

  • кожна команда записується в прямокутнику;
  • особливі команди – "початок" та "кінець" (або "стоп") – записуються в овалі;
  • команди з'єднуються по порядку стрілочками.

 

Нехай до вас потрапив інопланетянин на зразок Альфа з відомого американського серіалу. Ви пригостили його бананом, а він не знає, що з цим плодом робити. Створимо алгоритм "Як з'їсти банан"

2.           Робота з підручником.

- Відкриємо підручники на сторінці 22.

3.           Фізкультхвилинка.

Хто ж там, хто вже так стомився?

І наліво нахилився.

Треба дружно всім нам встати

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз,

Вгору трошки подивись.

Руки склали, як вітряк

І покрутимося так.

Вище руки підійміть

І спокійно опустіть.

Будемо дружно ми сідати

І до праці приступати.

V.      Робота за комп'ютером. Програма "Кенгуру".

Завдання на сторінці 23.

Команди малювання одного квадратика. (Розбираються на дошці).

Колір 2

Крок

Поворот П

Крок

Поворот П

Крок

Поворот П

Крок

Поворот П

Релаксація. Вправи для очей.

Уявити   перед   собою   колесо   велосипеда,   яке   обертається,   та помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторити тричі. Вправи для рук.

Покласти долоні на стіл. На рахунок раз -, роблячи упор на долоні, підняти всі пальці; на рахунок два - повернути пальці у вихідне положення.

VI.    Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

- Ви познайомилися з іншою формою представлення алгоритмів

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (19.03.2017)
Переглядів: 251 | Рейтинг: 0.0/0

Можливо, вам будуть цікаві ці конспекти

ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 12, 13
Українська народна казка «Колосок»
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль...
Урок малювання
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]