Головна » Конспекти » 4 Клас » Інформатика (Сходинки до інформатики)

Панель інструментів OОo4Kids

Тема. Панель інструментів OОo4Kids.
Мета:
- навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити працювати з різними інструментами програми Ooo4Kids;
- розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
- виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручник (Коршунова О. В.), робочі зошити.
Програмне забезпечення: офісний пакет OОo4Kids.
Хід уроку

І. Організаційний етап, актуалізація мислительних процесів у вправах «Розв’яжи ребус» (Презентація)
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.Яка загальна назва для програм, що опрацьовують графічні дані?
2.Наведи приклади графічних редакторів.
3. Поясни, як створюються малюнки у графічному ре¬дакторі OOo4Kids Draw
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель.Сьогодні ми будемо вчитися створювати різні малюнки, за допомогою ліній та фігур.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням дій у програмі OOo4Kids Draw)
- Більшість назв пояснює призначення інструмента. Наприклад, інструмент «Лінія» зображує лінію, а інструмент «Лінія зі стрілкою на кінці» - лінію зі стрілкою на кінці. Якщо з правого боку від інструмента є трикутник - це означає, що це - група (список) інструментів і, натиснувши на нього, список можна розкрити.
- Але досить часто потрібно намальовану фігуру розвернути, відобразити, … Як це зробити?
- Розглянемо групу інструментів «Ефекти». До цієї групи входить команда «Обернути», яка вмикає режим, у якому можна повертати фігуру на будь-який кут, а команда "Відзеркалити" дозволяє дзеркально відобразити малюнок.
Відкрийте підручник на сторінці 70. Проаналізуємо віддзеркалення зображених на цій сторінці фігур…
Розглянемо вправи на сторінці 71 нашого підручника. (Учні з вчителем шукають відповіді на Завдання 1 та Завдання 2 шкільного підручника).
Завдання 1. (Сторінка 71, підручник)
Данилко намалював один трикутник і скопіював його декілька разів. Одну копію дзеркально відобразив, а інші – розвернув на різні кути. Визнач номер трикутника, який було дзеркально відображено.
Завдання 2. (Сторінка 71, підручник)
Данилко створив малюнок і дзеркально відобразив усі графічні об’єкти на ньому, окрім трьох. Знайди їх.
V. Фізкультхвилинка
А зараз давайте поглянемо на екрани моніторів (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка).
VІ. Усвідомлення набутих знань
Отже, ми трішечки розім’ялись і прийшов час свідомо та наполегливо попрацювати.
Відкрийте свій зошит …

(Робота з робочим зошитом)
VII. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
Завдання 3.
Виконання малюнка за зразком у середовищі графічного редактора, підручник, сторінка 68, вправа 4. Виконати один з двох малюнків на вибір.
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: bogdankl (04.03.2016)
Переглядів: 420 | Рейтинг: 0.0/0

Можливо, вам будуть цікаві ці конспекти

Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо...
І. Гнатюк «Наша хата». Прислів'я. «Роде наш красний» (українська народна ...
Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папі...
Тварини рідного краю
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]