Форма входу

Зареєструватися
Реклама
Сертифікат


Істинні та хибні висловлення. Програма «Виконавець Кенгуру»

Тема. Істинні та хибні висловлення. Програма «Виконавець Кенгуру»

Мета. Сформувати поняття істинних та хибних висловлень. Відпрацювати вміння складати цикли за допомогою виконавця Кенгуру. Розвивати пам’ять, уяву, логічне мислення.

Обладнання: програма «Сходинки», підручник, робочий зошит, комп’ютер.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Техніка безпеки під час роботи з комп’ютером.

Гра «Так, чи ні?»

Потрібно включати комп’ютер без дозволу учителя?

На уроці потрібно працювати, натискаючи будь-які кнопки на клавіатурі?

На комп’ютерному столі потрібен безлад?

На уроці потрібно уважно слухати вчителя і виконувати його вказівки?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Гра «Так чи ні»

Плесніть у долоні, якщо інформація вірна, якщо ні – підніміть руки і помахайте ними.

Гриби ростуть на дереві?

Учні вчаться в школі?

Листя жовтіє взимку?

Рік має 7 місяців?

М’яч круглої форми?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Вступна бесіда.

Сьогодні ми дізнаємось, що таке логіка та згадаємо, які висловлення є істинними, а які – хибними. Тема уроку: «Істинні та хибні висловлення».

Робота з підручником. (ст. 32)

Дати відповідь на запитання:

діти, які висловлення істинні? Які хибні?

Практична робота

Виконання завдань №1,2робочого зошита

Фізкультхвилинка

Дерева – високі , високі.

Травичка – низенька, низенька.

Вітер дерева гойдає, гойдає.

То вліво, то вправо нахиляє.

Птахи летять – відлітають,

А учні тихенько за парти сідають.

V. Робота з програмою «Виконавець Кенгуру».

Виконавець Кенгуру теж уміє виконувати команду циклу. Наприклад, виконуючи алгоритм

повтори

Зроби крок 5 разів

Кенгуру накреслить відрізок довжиною 5 кроків.

А накреслити квадрат зі стороною 3 кроки можна так:

повтори

Зроби крок

Зроби крок

Зроби крок

Повернись праворуч

4 рази

або так:

повтори

повтори

 Зроби крок

3 рази

Повернись праворуч

4 рази

 Завдання.

Використовуючи цикли, склади алгоритм для Кенгуру, щоб він накреслив орнамент, який зобра­жено на малюнку.

Підказка: орнамент складається з п'яти однакових квадратів.

Релаксація

Подивитися на перенісся і затримати подих на час кількох повних циклів дихання . До втоми очі доводити не можна. На Потім перевести погляд у далечінь( подивіться у вікно) Повторити вправу 4-5 разів.

VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст. 33)

VІI. Узагальнення вивченого матеріалу.

Підведення підсумків.

Чи був цікавий урок?

Що нового дізналися?

VIІI. Домашнє завдання.

Підручник с. 32-33.

Робочий зошит. Урок 15(№3,4)



Категорія: 4 Клас Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (09.02.2015)
Переглядів: 629 | Рейтинг: 0.0/0

Можливо вам також будуть цікаві наступні конспекти:
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.


Зареєструватися
Реклама
Статистика

Онлайн всього: 57
Гостей: 57
Користувачів: 0

Сьогодні до нас завітали:
anfinagentova

Яндекс.Метрика
  Рейтинг@Mail.ru