Форма входу

Зареєструватися
Реклама
Сертифікат


Ознайомлення з інструментом «Лінія» і алгоритмом його використання. Побудова найпростіших малюнків. «Геометричний світ»

Урок №25

Тема: Ознайомлення з інструментом «Лінія» і алгоритмом його використання. Побудова найпростіших малюнків.

Практична робота  №  24.  «Геометричний світ». Відпрацьовування навичок роботи з інструментом «Лінія».

Мета:

  • ознайомити учнів з інструментом «Лінія» і його властивостями;
  • вчити учнів користуватися інструментом «Лінія»;
  • навчити редагувати і зберігати малюнки;
  • розвивати алгоритмічне мислення;
  • виховувати охайність при створенні малюнків.

Обладнання програмне забезпечення: графічний редактор Paint

Вимоги до учнів: знати команди запуску графічного редактора Paint, способи редагування зображення; алгоритм використання інструмента «Лінія» і «Гумка», команди збереження малюнка

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань

1) Розминка

Відгадайте загадки:

- У зеленому жакеті галасує в очереті, хоч і плавати мастак, а не риба і не рак. (жаба)

- Улітку сірий, узимку білий (заєць)

- Повзун повзе, сімсот голок везе (їжак)

- Плавала, купалася, сухенька зосталася (качка)

- Два серпи на голові, під шиєю мітла, женіть неробу скоріш, бо всі квіти об’їсть (коза)

2) Перевірка домашнього завдання

Фронтально перевірити виконання домашнього завдання. Можна запропонувати учням  назвати тварин, які намалював художник.

Відповідь: пташка, заєць, кішка, їжак

3) Повторення правил техніки безпеки

  1. Вивчення нового матеріалу
  1. Оголошення теми і мети уроку
  2. Вивчення нового матеріалу

За допомогою графічних редакторів можна створити зображення, відредагувати, зберегти та поширити його. Як виправити помилки в графічному редакторі Paint?

  1. У графічному редакторі можна відмінити три останні дії. Для цього обрати в пункті меню «правка» команду «відмінити», або натиснути комбінацію клавіш Ctrl+Y
  2. Дії можна відміняти і повторювати. Для цього обрати в пункті меню «Правка» команду «Повторити», або натиснути комбінацію клавіш Ctrl+Х
  3. Для корекції малюнка можна використати інструмент «Гумка»

Правила використання інструмента «Гумка»:

  1. Гумка завжди стирає кольором фону, тому, перш за все, потрібно обрати необхідний колір фону (клацнути правою клавішею миші на палітрі)
  2. У вікні властивостей інструмента обрати необхідний розмір інструмента «гумка»
  3. Для стирання частин малюнка по них проводять гумкою, утримуючи ліву кнопку миші.

Як зберегти малюнки в графічному редакторі Paint? Треба обрати в пункті меню «Файл» команду «Зберегти». Зберігати малюнки ми будемо на диску D в папці «3 клас». Залишилося тільки дати назву малюнку і натиснути Enter.

  1. Фізкультхвилинка

Світить сонце золоте.

Квітка поміж трав росте.

Бджілка весело кружляє,

З квіточки пилок збирає.

Бджілко, бджілко, постривай!

Меду нам смачного дай!

  1. Практична робота

1) Робота із зошитом

Перед початком роботи із зошитом пояснити значення поняття «алгоритм». Алгоритм – це список вказівок, виконуючи які виконавець отримує очікуваний результат. Навести приклад алгоритму: «Як запустити на виконання програму Paint?»

Діти самостійно опрацьовують матеріал «Алгоритм побудови прямої»

2) Робота із комп’ютером

Учні виконують Завдання 1. (зошит): намалювати риб, які живуть в акваріумі. Пофантазуй, яких ще риб можна намалювати. Розмісти їх в акваріумі. (використай різну товщину ліній). Збережи малюнок під назвою «Акваріум»

3) Релаксація

  1. Пояснення домашнього завдання
  2. Підсумок уроку


Категорія: 3 Клас Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (12.10.2014)
Переглядів: 656 | Рейтинг: 0.0/0

Можливо вам також будуть цікаві наступні конспекти:
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.


Зареєструватися
Реклама
Статистика

Онлайн всього: 59
Гостей: 59
Користувачів: 0

Сьогодні до нас завітали:
Марися, calli2007, dww

Яндекс.Метрика
  Рейтинг@Mail.ru