Форма входу

Зареєструватися
Реклама
Сертифікат


Урок малювання

Тема: Урок малювання

Мета: Познайомити учнів з графічним редактором Раіиі. Вчити використовувати інструмент «олівець». Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати естетичний смак.

Обладнання:  малюнки, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою.

Зміст уроку

I. Організація класу.

II. Повторення вивченого матеріалу

1. Повторення правил безпечної поведінки в комп’ютерному кабінеті. Обговорення ситуацій.

Дівчинка замислилася та почала водити ручкою по екрану монітора.

♦♦♦Двоє хлопчиків вирішили дослідити, що приєднано до системного блока.

2. Фронтальне опитування

Як називається стіл у комп’ютера?

Що на ньому знаходиться?

Для чого потрібні піктограми?

3. Гра «Незнайко »

Учитель показує піктограму та називає якусь програму. Діти повинні сказати, вірно це чи ні.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

1. Ро зпо відь учителя

Сьогодні ми з вами будемо малювати. Але малювати будемо на комп’ютері за допомогою мишки. Для цього існує спеціальна програма -графічний редактор Раіпі. У перекладі з англійської, Раіпі означає «писати фарбами». Давайте подивимося на піктограму цієї програми. Що ви на ній бачите? Запам’ятайте її.

2. Робота в зошитах з демонстрацією вчителя

(урок 12 завдання 2)

3. Фізкультхвилинка

4. Продовження розповіді

Коли ви запустите програму, то побачите біле поле - аркуш, на якому і треба створювати малюнки. Малювати, як і в альбомі, можна олівцем, а можна -пензлем. Для того, щоб комп’ютер зрозумів, чим ви хочете малювати, є спеціальна панель інструментів. Вона знаходиться ліворуч. Давайте роздивимося її ближче (підручник с.27).

Знайдіть серед значків на панелі інструментів олівець і покажіть мені. Якщо ви підведете вказівник до цього зображення та клацнете один раз ліву кнопку миші, то помітите, що олівець виділився з-поміж інших значків. Це означає, що зараз можна ним малювати.

Уявіть, що ви тримаєте справжній олівець і малюєте. Зробити це можна, затиснувши ліву кнопку миші. Відпустите кнопку - далі лінії вже не буде.

По закінченні роботи треба підвести вказівник миші у правий верхній кут екрана до хрестика. Клацнувши ліву кнопку миші, ви закриєте програму.

IV. Робота в групах

I група працює за комп’ютером (відкрити Раіпі, обрати олівець, намалювати малюнок за бажанням).

II група виконує завдання в зошитах (урок 12 завдання 5).

V. Підсумок уроку

Гра «Так чи ні»

 Раіпі - графічний редактор.

 За допомогою цієї кнопки можна закрити програму.

Цей інструмент називається олівець.

'ґ Ця піктограма означає Раіпі.



Категорія: 2 Клас Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1154 | Рейтинг: 0.0/0

Можливо вам також будуть цікаві наступні конспекти:
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.


Зареєструватися
Реклама
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Сьогодні до нас завітали:


Яндекс.Метрика
  Рейтинг@Mail.ru