Форма входу

Зареєструватися
Реклама
Сертифікат


Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіатури. Програма “Кіт-риболов”

Урок 21

Тема: Клавіатура. Ознайомлення з розміщенням і призначенням клавіатури. Програма "Кіт-риболов”

Мета: 1. Ознайомлення дітей з поняттям "клавіатура”, її призначенням та будовою;

2. Розвиток навичок роботи на клавіатурі; логічного мислення, уваги,пам’яті;

3. Виховання бережного відношення до оточуючого середовища.

Обладнання:  Комп’ютери, картки з завданням, підручники та робочі зошити.

Хід уроку

I. Організація класу до уроку.

Сьогодні наш клас вирушає у космічну подорож на планету "Комп’ютер”, а щоб нам не було сумно, візьмемо з собою кота Мурчика. Можливо він стане нам у пригоді.

Вправа "Очікування”. Чого ви чекаєте від нашої подорожі?

II. Повторення правил безпечної роботи та поведінки в комп’ютерному класі.

Перед польотом повторимо правила безпечної поведінки на планеті "Комп’ютер”.

Вправа "Мікрофон”:

• Не розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу вчителя.

• Сидіти слід на відстані не менше 50см від екрана монітора.

• Спину тримати рівненько.

• Не торкатися проводів, розеток, незнайомих кнопок та клавіш.

• Не працювати брудними та вологими руками.

III. Перевірка домашнього завдання.

Молодці! Можемо вирушати.

1 зупинка "Принтер”.

Вправа "Брейн-ринг”:

• Що таке принтер?

• Для чого він призначений?

• Що потрібно зробити, щоб надрукувати малюнок або текст?

IV. Актуалізація знань.

Продовжуємо політ.

Вправа "Ерудити”.

Із поданих слів вибрати ті, які мають відношення до будови комп’ютера:

 Монітор, котик, системний блок, стіл, телевізор, клавіатура, магнітофон, плеєр, мишка, принтер, сканер.

V. Повідомлення теми і мети уроку.

Під час польоту ми познайомимося з призначенням клавіатури, розвиватимемо навички роботина клавішах. Вивчимопрограму "Кіт-риболов”.

VI. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

2 зупинка "Клавіатура”.

1. Вправа "Мозковий штурм”. Діти пригадують все, що знають про клавіатуру.

2. Пояснення вчителя з використанням діапроектора, таблиця "Клавіатура”.

3 зупинка "Читайлик”:

а) самостійна робота за підручником (с. 42);

б) робота в парах: задати питання один одному по змісту прочитаного.

Фізкультхвилинка.

Щось наш котик потягується, мабуть, і нам пора відпочити.

VII. Робота за комп’ютером.

4 зупинка "Грайлива”.

Наш Мурчик вискочив із ракети і помчав до космічного озерця. Їсточки захотів. Кіт-риболов чекає нашої допомоги. Він не знає ні літер, ні цифр. Щоб кіт витягнув рибку, ми повинні знайти на клавіатурі і натиснути ту клавішу з літерою або цифрою, що зображена на рибці.

1. Самостійна робота дітей за комп’ютером.

2. Релаксація. Вправи для очей.

VIII. Розвиток здібностей дитини.

5 зупинка "Для розумників і розумниць” ( підручник с. 43).

1. Гра "Казковий ліс” .

Знайти на малюнку заховані зображення:

• маску;

• ключ;

• мавпочку;

• машину;

• окуляри.

2. Гра "Закодовані літери”.

Додай до кожної літери відсутню частину та прочитай слова.

(Поїзд, ракета).

IX. Підсумок уроку..

- Чи сподобалась вам космічна подорож?

- Чи справдилися ваші очікування?

- Що нового ви дізналися?

X. Домашнє завдання.

Закріпити знання про розміщення клавіш на клавіатурі комп’ютера.



Категорія: 2 Клас Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 890 | Рейтинг: 0.0/0

Можливо вам також будуть цікаві наступні конспекти:
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.


Зареєструватися
Реклама
Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0

Сьогодні до нас завітали:


Яндекс.Метрика
  Рейтинг@Mail.ru