Форма входу

Зареєструватися
Реклама
Сертифікат


Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші

Урок 18

Тема: Що можна робити з інформацією. Робота у графічному редакторі Paint. Створення килимка для миші

Мета: 1. Формування вміння застосовувати здобуту інформацію;

 2. Закріплення навичок роботи з комп’ютером;

 3. Розвиток логічного мислення, просторової уяви;

 4. Повторенняправил поведінки при роботі з комп’ютером;

 5. Виховання культури мовлення, інтерес до інформатики.

Обладнання:  Комп’ютер, підручник, картки з завданням, аудіозапис.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку. Правила безпечної поведінки при роботі з комп’ютером.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

1. Бесіда.

- Хто був у гостях у Ганнусі?

- Про що хотів дізнатися Мудрунчик у дідуся дівчинки?

- Дістаньте із скриньки своєї пам’яті віршики про героїв Шахового королівства.

- Хто керує жителями цієї країни?

- Зачитайте інформаціюпро шахові фігури з ваших блокнотиків.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

 - Сьогодні Мудрунчик знову завітав до нас на урок. Він хоче дізнатися, що йому робити з отриманою інформацією.

ІV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

1. Бесіда.

- Діти, а як Мудрунчик отримав інформацію про шахи (На дошці виставляємокартки із словами: "почув”, "побачив” або символами: "вухо”, "очі”).

- Де опинилася інформація? (Голова)

- Що робив гномик, коли повертався додому? (Думав, міркував, його мозок виконував роботу).

- Що зробив Мудрунчик, повернувшись додому? (Записав інформацію в блокнотик).

- Отже, що людина може робити з інформацією? (Почути, побачити, думати, міркувати, записувати, передавати).

V. Фізкультхвилинка.

Гра"Котик і Мишка”.

V.Актуалізація опорних знань.

1. Вступна бесіда.

- Миша від котика втекла. Вона трансформувалась в маленьку комп’ютернумишу і котик вже їй не страшний. Покажіть її.

- Набігавшись, наша миша хоче відпочити. Давайте створимо для неї килимок.

. Робота над новимматеріалом.

1. Робота за підручником (ст. 37 – завдання 1).

2. Практична робота зком’ютером.

3. Розвиток логічного мислення учнів.

Завдання: З геометричних фігур зробити килимок для улюбленої ляльки.

VIІ. Релаксація.

Під мелодію "ПіснеЗнайка” – "Всесвіт” діти відпочивають.

Вправи для очей.

VIIІ. Підсумок уроку..

- Що можна робити з отриманою інформацією? (Сприймати, обробляти, передавати, зберігати, використовувати її).

- Що найбільш зацікавило на уроці?

- Коли відчували труднощі?

- Про що хотіли б дізнатися більше?



Категорія: 2 Клас Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 464 | Рейтинг: 0.0/0

Можливо вам також будуть цікаві наступні конспекти:
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.


Зареєструватися
Реклама
Статистика

Онлайн всього: 71
Гостей: 71
Користувачів: 0

Сьогодні до нас завітали:
Марися, calli2007, dww

Яндекс.Метрика
  Рейтинг@Mail.ru