Форма входу

Зареєструватися
Реклама
Сертифікат


Знайомство із шаховими фігурами. Графічний редактор Pаint. Складання будиночка із геометричних фігур

Урок 17

Тема: Знайомство із шаховими фігурами. Графічний редактор Pаint. Складання будиночка із геометричних фігур

Мета: 1. Ознайомленняучнів із шаховими фігурами;

2. Навчання сприймати інформацію, зберігати та використовувати її;

3. Формування вміння працювати з графічним редактором Pаint, складати за допомогою геометричних фігур будинок;

4. Розвиток мовлення та творчих здібностей, логічного мислення, уваги, пам’яті;

5. Виховання культури поведінки у кабінеті інформатики.

Обладнання:  комп’ютер, підручник, танграми, шахи.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

 Повторенняправил безпечної поведінки в комп’ютерному класі.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

- За допомогою яких органів людина сприймає інформацію?

Гра «Продовж речення».

- За допомогою очей людина сприймає інформацію про… ( навколишній світ).

- Через ніс людина сприймає інформацію про… (запахи).

- Язик допомагає відчути… ( смак).

- Звуки людина сприймає через… ( вуха).

- Дотик людина відчує через…(шкіру).

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми з вами підемо в гості до Ганнусі, щоб отримати ще одну інформацію. А яку саме, вам допоможуть відгадати предмети, що знаходяться у цій скриньці (шахова дошка).

- А, можливо, хтось із вас знає, що може знаходитись у такій скриньці?

- Чому ви так вважаєте?

- Отже, на сьогоднішньому уроціГаннуся познайомить нас із шаховими фігурами. А ще ми продовжимо вчитися працювати з програмою Peаnt: малюватимемо будинок за допомогою геометричних фігур.

ІV. Актуалізація опорних знань.

- Сьогодні Ганнуся розповість нам про шахи.

- Що ви знаєте про цю гру?

V. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

1. Гра "Впізнай фігуру”.

-Яка це фігура?

-На що вона схожа?

2. Робота з підручником.

Читання віршів про шахові фігури на ст.34.

. Фізкультхвилинка.

- Зобрази шахові фігури пантомімою.

VІІ. Робота з комп’ютером.

1. Пояснення вчителя з елементами бесіди .

- Давайте пригадаємо, що потрібно учням для уроку малювання? (аркуш паперу, пензлі, олівці, фарби, гумка).

- А коли ми хочемо щось намалювати на комп’ютері, що нам треба зробити?

(Відкрити програму Pаint).

- А як це зробити? (Пуск – Програми – Стандартні – Pаint).

- А що робити далі, нам підкаже Ганнуся. Прочитайте у підручнику на сторінці 35.

- Давайте ще раз повторимо хід роботи:

а) спочатку обери прямокутник на панелі інструментів;

б) перемісти курсор у місце області малювання, де на твою думку, має бути розташований лівий верхній кут стіни будиночка. Натисни ліву кнопку миші й, не відпускаючи її, перемісти вказівник миші з лівого верхнього куточка до правого нижнього (по діагоналі);

в) відпусти кнопку.

Зробіть ці самі дії з іншими фігурами.

2. Робота в групах.

І група. Працює з комп’ютером: малює будинокза допомогою геометричних фігур за алгоритмом у підручнику (сторінка 35).

ІІ група.Будує будинок для шахів із геометричних фігур танграма.

- Назви та порахуй фігури, які використав для будинку.

- Розкажи, хто живе у твоєму будиночку.

3. Групи міняються місцями.

VІІІ. Закріплення вивченого.

Виконати завдання "Для розумників і розумниць” (сторінка 35).

Розшифрувати назви шахових фігур.

ІХ. Підсумок уроку..

- Про що нове ви дізналися на уроці?

- Які назви шахових фігур ви запам’ятали?

- Де використаєте одержані знання на уроці?

Х. Домашнє завдання.

Підручник,ст.35, "Для розумників і розумниць”, завдання 2.



Категорія: 2 Клас Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 545 | Рейтинг: 0.0/0

Можливо вам також будуть цікаві наступні конспекти:
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.


Зареєструватися
Реклама
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

Сьогодні до нас завітали:


Яндекс.Метрика
  Рейтинг@Mail.ru